Copil în comă după ce s-a intoxicat cu medicamente

copil

Un băiețel de 2 ani și 4 luni din Atea a ajuns duminică (24 mai) seara în stare gravă la spital după ce a înghițit câteva pastile dintr-un antidepresiv, medicament găsit pe marginea șanțului, susțin martorii. Starea copilului s-a înrăutăți destul de mult, astfel că medicii au decis ca pacientul să fie transportat la o clinică din Cluj.

„Am fost solicitați în Atea pentru un copil de 2,4 luni, cianotic. Din discuțiile cu martorii reiese că băiețelul a găsit pe marginea șantului o folie cu Leponex (un antidepresiv), pe care le-a ingerat crezând că sunt bomboane. Mama a reacționat doar când a văzut că nu poate trezi copilul. Echipajul cu medic a asigurat primele îngrijiri și l-a transportat la UPU-pediatrie. Starea copilului s-a degradat în continuare fiind necesară intubația traheală după care s-a decis transportul acestuia la o clinică din Cluj”, spune purtătorul de cuvânt al Serviciului Județean de Ambulanță (SJA), dr. Gabriela Notariuș.

Un Comentariu la "Copil în comă după ce s-a intoxicat cu medicamente"

  1. Pingback: Copil de doi ani din Satu Mare, în comă după ce a confundat medicamente antidepresive cu bomboane – EQY News

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.